Матеріали сайту

Літературно-музична композиція до Дня закоханих

15 лютого для гімназистів розгорнула свої крила літературно-музична композиція «Так ніхто не кохав...». Гуртківці взяли участь у створенні альманаху «Любові Всевишній присвячується». Кожна сторінка розкривала історію почуттів відомих письменників до їхніх обраниць.

Керівники гуртка «Літературна вітальня»Зінькевич Валентина Петрівна, Казурова Ірина Микитівна і Тулупова Ірина Митрофанівна доклали чимало зусиль, щоб кожен актор-початківець по-справжньому відчув настрій персонажа й зумів розкрити свій талант.

дивитись фото

 

Обережно: зима!

Вихованці першої групи подовженого дня (вих. Міхеєва Н. В.) вивчали правила безпечної поведінки взимку при ожеледиці. Дізнались, як обійти кригу та бурульки.

дивитись фото

 

Дитяча творчість

Дитяча творчість — одна з форм самостійної діяльності дитини, в процесі якої вона відступає від звичних і знайомих їй способів прояву навколишнього світу, експериментує і створює щось нове для себе й інших. Вихованці ГПД №5 (Вихователь Самарська Ю.М.) проявили творчість і створили чудові малюнки.

дивитись фото

 

Кібербулінг і секстинг в освітньому середовищі

З метою захисту дітей у цифровому світі працівники ВЗ ГУПП в Запорізькій області ДПП старший лейтенант Євстратов Владислав Ігорович і лейтенант Петрух Карина Ігорівна провели тренінг для учнів 8-х і 9-х класів. Обговорювали питання особистого захисту від шантажу в цифровому середовищі, з використанням ситуативних задач складали правила, як вберегтись від сексуального насильства та сексуальної експлуатації в інтернет-просторі.

читати далі

 

Ангели щастя

Вихованці групи подовженого дня вітають усіх зі святом закоханих – днем святого Валентина! Майстрували маленьких ангелочків на щастя (вих. Зюбанова М. В.)

дивитись фото

 

Профіль – ваша професійна орієнтація на майбутнє!

11 лютого відбулась зустріч адміністрації гімназії з батьківською громадськістю та зацікавленими учнями ЗОШ № 103 і ЗНВОК № 110. Директор гімназії ознайомила присутніх зі сталою організацією освітнього процесу, напрямками навчання, спецкурсами та можливостями, які чекають на учнів 10-х класів.

читати далі

 

Захистимо дітей у цифровому середовищі!

З огляду на світовий вплив пандемії коронавірусу, у період карантину діти стали проводити на 80 % більше часу онлайн, частими стали випадки булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті збільшилась вдвічі.

З метою захисту дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та сексуальної експлуатації і на виконання наказу департаменту освіти і науки ЗОДА від 11.02.2021 №511/03.2-13 «Про захист дітей у цифровому середовищі» розміщуємо матеріали, які ви можете переглянути нижче.

читати далі

 

Дев'ятикласники взяли участь у проєкті Міністерства цифрової трансформації України «Про кібербулінг для підлітків»

Що може бути спільного між українськими співачками та кібербулінгом? 11 лютого це з'ясовували дев'ятикласники разом із вчителем інформатики Батаєвою Наталією Михайлівною. Вони приєднались до проєкту Міністерства цифрової трансформації України за підтримки ЮНІСЕФ в Україні «Про кібербулінг для підлітків».

Українські співачки Настя Каменських та Анна Трінчер розповіли, як виявити кібербулінг, причини і потенційні наслідки, як припинити кібербулінг; що робити, якщо хтось із друзів став жертвою кібербулінгу. Це потрібно дітям для того, щоби вони правильно реагували на кібербулінг, мали змогу протистояти хейту та тролінгу, зупинити цькування і допомогти друзям-жертвам. Після перегляду освітнього серіалу на учнів очікував тест, розроблений спеціалістами платформи «Дія.Цифрова освіта». Гімназисти правильно відповіли на всі питання та отримали сертифікати.

читати далі

 

Стоп булінг! Протидія насильству та жорстокому поводженню з дітьми

  1. Нормативно-правова база:
    1. Закон України 18.12.2018 Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню).
    2. Наказ МОН України 28.12.2019 № 1646 Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти.
    3. Міністерство освіти і науки України. Протидія булінгу.
    4. Міністерство освіти і науки України. Організації, які займаються проблемами булінгу в Україні.
    5. Міністерство юстиції України. Стоп булінг.

  2. Порядок реагування ЗГ № 107 на випадки булінгу (цькування):
    1. При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу (цькування) батьки, законні представники дитини, вчитель, сама дитина або інші учасники освітнього процесу повідомляють про це адміністрацію закладу освіти.
    2. Керівник закладу освіти отримавши заяву про випадок булінгу (цькування) невідкладно реагує на представлені факти:
      1. Приймає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
      2. Наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадку булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.
    3. Результати службового розслідування викладаються в акті.
    4. У разі підтвердження факту булінгу (цькування), адміністрація закладу освіти повідомляє Комунарське відділення Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області та службу у справах дітей по Комунарському району.
    5. Рішення комісії реєструється в окремому журналі та доводиться до відома постраждалого.
    6. Адміністрація закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учасникам освітнього процесу, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).

    Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) в Запорізькій гімназії №107


  3. Протидія насильству та жорстокому поводженню з дітьми:
    1. Закон України 06.06.2024 Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми.
    2. ПОЛОЖЕННЯ про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми у Запорізькій гімназії №107 Запорізької міської ради Запорізької області.
    3. ПОРЯДОК подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькуванню) в закладі освіти.
    4. Про затвердження Типової програми унеможливлення насильства та жорстокого повождення з дітьми (постанова КМУ, №658).
    5. План заходів із запобігання та унеможливлення насильства, жорстокого поводження з дітьми, протидії булінгу у Запорізькій гімназії №107 на 2025-2026 навчальний рік.

  4. Порядок реагування та профілактики суїцидальної поведінки здобувачів освіти Запорізької гімназії №107.
    1. Лист МОН №1/9-179 від _28.03.14 щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів.
    2. Лист НМЦ №03-04/916 від 24.10.2016 про профілактику суїцидальних тенденцій серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
    3. Лист НМЦ №03-04/167 від 06.03.2017 про організації, до яких можна звертатись у кризових ситуаціях.
    4. Алгоритм дій вчителів та реагування на втягування дітей в небезпечні квести, які мають ризик самогубства.
    5. Рекомендовані джерела щодо попередження агресивних проявів у середовищі підліткових субкультурних осередків.

  5. Правила поведінки здобувачів освіти Запорізької гімназії № 107.
    1. Всі, хто навчаються в гімназії, мають рівні права та обов'язки.
    2. Школа – наш дім, а ми – господарі в нім. Не псуйте шкільне майно, підручники, слідкуйте за доцільним використанням води, світла, тепла.
    3. Кожен учень зобов'язаний приймати учать у навчальному процесі на рівні, що відповідає статусу гімназиста. Вчиться самі і не заважайте вчитися іншим.
    4. Учень повинен бути готовим до уроків. У випадку неготовності (через стан здоров'я, сімейні обставини чи природні катаклізми) учень попереджає вчителя до уроку. З вчителем через оцінку не сперечатися і на вчителя за оцінку не ображатися.
    5. Не прогулюйте уроки.
    6. Поведінка під час уроків та перерв – рівень вихованості. Не штовхайтеся, не збивайте з ніг, будьте ввічливими і говоріть без крику. Робіть приємні хвилини вчителям не тільки на свята.
    7. Турбуйтеся про власний стан здоров'я та про здоров'я оточуючих людей. Не паліть! Не смітіть! На перервах провітрюйте кабінети.
    8. Поважайте шкільний режим.
    9. Кожна людина – особистість. Поважайте одне одного, не принижуйте ні словом, ні ділом.
    10. Не вживайте нецензурні слова.
    11. Старший учень повинен бути зразком для молодших учнів.
    12. Проявляйте ініціативу та активність у шкільному самоврядуванні, у роботі шкільного уряду.
    13. Постійно піклуйтеся про озеленення шкільної території, охороняйте зелені насадження на пришкільній ділянці та поза її межами.
    14. Бережіть та примножуйте традиції гімназії.
    15. Тримайте "марку" учня гімназії поза школою.
    16. Вивчивши всі правила, втілюйте їх у життя таким чином, щоб і через багато років вас у вашій рідній гімназії пам'ятали як неординарних учнів, що були гідні звання "гімназист".

  6. План заходів щодо профілактики булінгу.
    1. План заходів щодо профілактики булінгу на 2021-2022 н.р.
    2. План заходів щодо профілактики булінгу на 2022-2023 н.р.
    3. План заходів щодо профілактики булінгу на 2023-2024 н.р.
    4. План заходів щодо профілактики булінгу на 2024-2025 н.р.

  7. Поради шкільного психолога.
    1. Рекомендації для жертви насильства (булінгу)
    2. Вчимося захищати себе від насильства
    3. Пам'ятки для батьків та учнів
    4. Корисні посилання щодо допомоги у разі булінгу
    5. Пам’ятка «Що таке самоушодження»
    6. Пам’ятка «Самоушкодження. Ти як?»
    7. Пам’ятка для підлітків «Що я маю знати про самоушкодження»
    8. Пам’ятка «Самоушкодження: як батькам підтримати дитину»

 

Safer Internet Day

Дев'ятого лютого у світі відзначають день безпечного інтернету. Не тільки суспільство звернуло увагу на цю проблему, а й учні 2-Б класу (кл. керівник Шаган Світлана Іванівна). На класній годині «Я – за безпечний інтернет» розмірковували над тим, чому необхідно дотримуватись певних правил при користуванні інтернетом, зберігати особисту інформацію в конфіденційності та уникати інтернет-пасток.

дивитись фото

 

За результатами державної атестації гімназія № 107 в 2014 р. атестована з відзнакою.

 
Webdesign Tirol