- Головна сторінка
- Новини, об'яви
- Цікаве і корисне
- Випускникам у допомогу
- Континент предметів
- Шкільні події
- Ми обдаровані!
- Шкільні газети
- Маленький гімназист
- Дружба з м.Оберхаузен
- Весела сторінка
- Ігри
Лиходід Катерина, 11-А. Захист наукової роботи
Цього навчального року мені випала нагода взяти участь у написанні роботи МАН з німецької мови. Відверто кажучи, я дуже переймалася через брак часу і мені постійно здавалося що катастрофічно не вистачає часу на її написання. Проте я все ж таки вирішила, що це цікавий досвід, і він вартий уваги. Ця робота не далася мені надто легко. Я багато працювала як сама, так і з моєю вчителькою. Моя тема «Фразеологічна репрезентація образу жінки в німецькій лінгвокультурі», дійсно, дуже надихала мене. Я з великим інтересом читала різноманітні статті, книги і словники, присвячені цій проблемі.
Я думала, що найстрашніше вже було позаду, адже контрольна і наукова робота були написані. Але попереду залишався захист. Якщо чесно, то за декілька днів до захисту я взагалі не нервувала. Але увечері я все ж таки усвідомила, що я вже не така й спокійна з цього приводу. Мій виступ, на щастя, пройшов гладко і без усіляких казусів. Мені ставили максимальну кількість запитань, проте я мала на них відповіді. Перша думка, яка прийшла до мене через секунду, як я сіла на своє місце у залі: «А мені дійсно сподобалося!». Чесно, я не очікувала такої своєї реакції.
Все ж таки я раджу кожному, хто цікавиться написанням наукових робіт, брати участь у конкурсі МАН, проте не одинадцятикласникам, адже це все ж таки важко знайти гармонійний баланс між підготовкою до іспитів і науковою роботою.